Sport, élet, egészség, család, munka, tech

FINISHER blog

FINISHER blog

Téli Mátra M + Téli Margita 30

2016. február 08. - ironman

img_3183.JPG

Téli Mátra M

Idén az első közösségi megmozdulásom egy bakancsos teljesítménytúra volt a Mátrában. 25 km távra neveztünk harmadmagammal. Reggel 7-kor indultunk Mátraházára (nem hallgatva az ajánlásra), így sikerült belefutni egy kb 2,5km-es autósorba. Itt a rendőrök utasítására az út szélén nagytuk az autót, és besétáltunk a regisztrációhoz (2,5km).

Dugót leszámítva (amiről nem tehet senki), nagyon flottul zajlott minden. A rengeteg ember ellenére sem volt nagy sor sehol, mindenhol 1-2 perc alatt sorra kerültünk. Jó kedvvel indítottuk az első lépéseket, és valóban nagyon élveztünk kb a feléig, de a továbbiakban csak a magam nevében beszélek. Engem sajnos egyre jobban zavart a tömeg, amit próbáltam azért leplezni. Azt nem gondoltam volna, hogy ennyire sokan lesznek, ami egyrészt örömteli, másrészt tanulságos annak, aki jobb szereti a kisebb tömeget. 

Nehéz is véleményt írni. A szervezéssel maximálisan elégedett vagyok, és a nevezési díj ellenében bőséges frissítést kaptunk (tea, nápolyi, zsíros kenyér), de valahogy a mozgásformával nem békültem ki. Régebben jobban szerettem, de most kifejezetten vártam már a végét. A bakancs is megnyomta mindkét sarkam feletti részt hátul, ami miatt kicsit aggódtam is a téli Margitán, de szerencsére nem okozott gondot. 


img_3182.JPG

A parkolás miatt 30 km-t sétáltunk összesen. Sikerült szintidő alatt beérni, ami így utólag nem is volt olyan könnyű, mint gondoltuk. Kb 6:23 alatt értünk be, a szintidő 7:00. 1-2 alkalommal valóban kényelmesen álltunk meg enni, de nem lazsáltunk utána. Szóval annyira azért nem laza. Teljesen megérdemeltnek érzem az oklevelet és kitűzőt, amit büszkén tűztem ki.

Hosszú nekem ez a 25 km gyalog, és nem kapcsol úgy mi, mint a futás. Sajnos azt kell mondjam, hogy nem valószínű, hogy túl sok teljesítmény túrán fogok indulni, esetleg a párommal 10-15km.-es kirándulós üzemmódban. Mindenesetre élmény volt, és végre a haverokkal is tölthettem nem is kevés időt :)

Téli Margita 30

Ez már az, ami nekem való. 30km futás, terepen, szinte mindegy milyen tempóban, csak fussunk. Teljesen más, és fele annyira sem viselt meg mint előző héten a 30km gyaloglás, pedig pár nappal előtte volt egy 500m szintes 21km futás is. Egyszerűen futni jobb, könnyebb. Imádom.. ha nem félnék a sérüléstől, minden versenyre elmennék és bikából széthajtanám magam, hogy elhányjam magam a célban miközben négykézláb bevánszorgok. Dehát, ez csak egy szaftos álom marad még egy ideig :)

11058181_988540221211295_4906258846864631403_o_1.jpg

Sajnos betegség döntött le engem is, már a Mátrában is rosszul voltam, végig fájt a fejem. Ezért itt is maradtam az eredeti tervnél, vagyis 30km (nem 40), és csak lazán. Így is tettünk, és nagyon jó volt. A nap kisütött, a frissítés pöpec volt. Kaptunk kétszer csokit, az utolsó frissítőn pedig nápolyit és forró teát. Mondom forrót. Kicsit aggódtam amiatt, hogy nem vittem elég vizet a hátizsákom zacsijában, de szerencsére kitartott, plusz nem hajtottam ki magam, nem izzadtam. Csak az emelkedőkön párologtam. 

Mindenkinek ajánlom, szuper kis túra, amit futottunk, de volt igazi terepfutóverseny is 21 és 40 km távokon. Ezen a hétvégén pedig 4. Classic Balboa lesz.

A bejegyzés trackback címe:

https://finisher.blog.hu/api/trackback/id/tr518371112

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása