Sport, élet, egészség, család, munka, tech

FINISHER blog

FINISHER blog

Balboa kör | trail running

2017. augusztus 03. - hogyannevaljel

A bejegyzés trackback címe:

https://finisher.blog.hu/api/trackback/id/tr7312716770

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

borostaTM 2018.06.03. 15:59:41

mi lett a bloggal? :) épp mikor belekezdtem én is a felkészülésbe "elhallgattot". :(

budacsikattila · budacsikfilms.blog.hu 2018.06.03. 18:03:58

@borostaTM: Szia! Sajnos most nincs idom a sportra, legalabbis ilyen szinten, mint az Ironman. A filmezes teret kapott :) Hogy valaha fog-e folytatodni, nem tudom :(
Nagyon orulok, hogy olvastad, es remelem talalsz hasznosat :)

borostaTM 2018.06.05. 01:13:58

feltétlen, motiváló. A videókon is jót derültem, hogy kellő humorral kezelted a felkészüléseket. Szerintem, ahogy merülnek fel a kérdések, biztos találok rá bejegyzést nálad. Egyenlőre az edzőtermi, trx, talajgyakorlatokat alakítgatom ki és futok, kerékpárra alapozok bent teremben. Június végétől lesz időm a másik kettőre. Sok sikert a filmezéshez :)

budacsikattila · budacsikfilms.blog.hu 2018.06.05. 10:26:17

@borostaTM: Akkor nem dolgoztam hiába :) Ezzel az egész bloggal, amellett, hogy nekem is jó lesz visszaolvasni, a motivácoió volt a cél. Sok sikert kívánok a felkészüléshez, de leginkább sok türelmet és tudatosságot, és kitartást. Köszönöm a jókívánságot! Tegnap ment ki az Ultra Trail Hungary 112km-es verseny kisfulmje The Legends címen. Ha gondolod, nézz rá :)
www.facebook.com/UltraTrailHungary/videos/1997996570449978/
süti beállítások módosítása