Sport, élet, egészség, család, munka, tech

FINISHER blog

FINISHER blog

Egy átlagos nap az usziban

2016. december 07. - hogyannevaljel

Mai feladat CTS* pályateszt. Szerényen mondom, SZUPERÜL sikerült! Mivel az utosó 100 métert erősen oxigénhiányos állapotban úsztam le, később, a szervezetem elkezdhetett valamiféle szuperkompenzációs folyamatot, ami túltolta oxigénnel az agyam, még most is hallom a hangokat. De jól vagyok.

swim_1.png

Beszálltam a liftbe, és jöttek a gondolatok, jött az ihlet, írni akartam. Csak gyorsan érjek haza, és posztolok valamit. Annyira tele voltam enerigával, hogy még a liftben is fekvőtámaszoztam. FÉLKÉZZEL (!) Pedig fogtam a bringát.

Hazafelé, annyira gyorsan jöttem, hogy ha megszólaltam, magam mögött hallottam a hangom. De nem ez a durva, hanem, hogy a GONDOLATAIMAT is (!!) Annyira gyorsan tekertem, hogy kigyulladt a kerék. De nem ám a gumi öcsém... hanem az ACÉLFELNI (!!)

Azt hiszed hülyéskedek?

Annyira gyorsan tekertem, hogy véletlenül áthajtottam a Dunán. HOSSZÁBAN(!!) És nem lettem vizes, mert LEÉGETT rólam a ruha. Durva napom volt BASZKI..

Most kaptam egy telefont. Kitiltottak a BVSC-ből, mert annyira gyorsan úsztam, hogy a többiek öngyilkosok lettek. Aki meg nem, azt elsodorta az ár. Egyszerűen a falhoz csapta őket. Pedig nem is voltam ébren közben, mesterséges kómába altattam magam, hogy tudjak gondolkozni. Azt mondták, mire végeztem, üres volt a medence, mert nem tudták pótolni a vizet. Hány hosszt úsztam? Az összeset.

Amikor bringázok pár órát, le kell lassítanom, különben megöregednek a szeretteim, mire végzek, mert éveket haladok előre az időben.

Persze nem a semmiből jött, van egy ihletőm. Jason Statham egyik filmjében mondott sokkal-sokkal jobbakat. Emlékszem, annyira nevettem, hogy amikor másodjára néztem a moziban, új poénokat is hallottam. Ez az a film (részlet)

CTS teszt: A CTS teszt arról szól, hogy úszol először 400m felmerőt, majd egy kis lazítás után még 100 métert. A kettő átlagsebességének viszonyából pedig Nandi megmondja, hogy állóképességi vagy technikai gondok vannak. Én szerencsés vagyok, mert ha minden igaz, mindkettő

A bejegyzés trackback címe:

https://finisher.blog.hu/api/trackback/id/tr4312031953

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása