Sport, élet, egészség, család, munka, tech

FINISHER blog

FINISHER blog

Mindig meg kell újulni

2014. augusztus 28. - ironman

Régebben, amikor valamit elölről kezdtem, vagy újrakezdtem, ismét nekiláttam.. új mondtam, hogy "vissza a régi kerékvágásba". Mostmár ezzel a megfogalmazással nem értek egyet. A régi kerékvágás talán rossz felé tartott, azért régi, itt az ideje újat vágni a földbe. 

Több dolog is változni fog. Például felhagyok korábbi elvemmel, miszerint nincs szükségem táplálékkiegészítőkre. A következő termékekez használom most:

  • SCITEC Liquid Magnesium izomgörcsök megelőzése céljából kezdtem el inni, egyenlőre nem tudok pozitív véleményt megfogalmazni úgy, hogy legyen igazságtartalma, hacsak nem: finom. Görcsök gyötörtek azóta is versenyen, és ami segített, az a sótabletta, és akkor felvezettem a következő terméket
  • PENCO AC Salts akkor jöttem rá, hogy mennyire fontos ez számomra, amikor a BalatonMan-en olyan mértékű görcsök kínoztak, amikkel nem bírtam, és a feladás is szóba került. A sótabletta (nem hazudok) azonnal megoldotta kis időre a problémát, de folyamatosan kellett ennem. Mindenkinek ajánlom, aki görcsöl, de csak akkor, brahiból szerintem felesleges, hiszen ez is szervezetfüggő dolog.
  • BioTech ISO Whey Zero laktóz és cukormentes tejsavó fehérje. Ezt csak a futás és kerékpár után iszom, néha úszás után is, de semmi képpen sem iszok erősítő edzés után. Nem török a "Szikla" babérjaira. De szeretnék szép, szálkás és esztétius izmokat a lábaimra és a törzsemre. Párkapcsolatban sem romboló hatású ;)
  • BCAA 6000 erre nincs is igazán szükségem, ezért inkább úgy fogalmazok, hogy tesztelem.

Nem írtam és nem írok részletesen semmit a fenti termékekről, mindegyikre kattinthattok további részletekért.
Photo 2014.08.28. 20 16 20.jpg

Photo 2014.08.28. 20 00 42.pngMa úsztam először a verseny után a Dagályban. Nem éreztem magam csúcsformában, azon is gondolkoztam, hogy hogy a fenébe úsztam le ilyen erőnléttel a távot a versenyen?! Nem is csoda, hogy majdnem becsináltam. de semmi baj, no para, don't panic, minden rendben van, lementem, edzettem és utána futottam egy prímát a kissé bogaras naplementében de ugyancsak romantikusan, a patakparton. Bevallom, kissé elszaladt velem a ló, mert bennem is él a versenyszellem, amikor mindenki másnál látom, hogy milyen gyorsan futnak, pedig.. nem kellene. Ezért ma 8km-t futottam 4:49-es átlaggal, és hazudnék, ha azt mondanám, elfáradtam, de azért benne lesz a vádlimban a kellemesen bizsergető érzés holnapra (és remélem péntekre is, hallod Kicsikém?! ;) ). 

Nem akarok dicsekedni, hiszen az milyen nagyképű dolog lenne. [..] na jó, kit érdekel, szóval, igazán büszke vagyok arra, hogy akaratomon és tudtomon kívül is igen egyenletes tempót futok. Ez nem cél, de jó nézni, és optimális is, ugyanakkor veszélyes, mert nem akarok egytempós futó lenni. Majd a dombos-hegyes edzések ezt megoldják helyettem, addig is csodálom a sokaid ilyen edzésem gyümölcsét. 

Kerékpárom pedig doktornál van. Ismeretlen eredetű hangot hallat, ami további bevizsgálást igényel, sajnos (remélhetőleg csak) kisebb sebészeti beavatkozással a kormány részen. Hamarosan új stopli is kerül a cipellőre, teljes megújulás :) Ha minden jól sikerül, akkor kap egy használt, de szintén Giant első villát, ami már carbon, tehát kikerül az AHEAD átalakító és a dögnehéz alu villa. Megérdemli, már 4 éve hű partnerem az edzéseken és versenyeken. 

Végül pedig egy üzenetet továbbítok, ami a mai ebédnél köszöntött reám:

Photo 2014.08.28. 11 39 34.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://finisher.blog.hu/api/trackback/id/tr376646681

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása