Sport, élet, egészség, család, munka, tech

FINISHER blog

FINISHER blog

A leggyengébb láncszem

2014. május 14. - ironman

photo_1_1400098570.JPG_1084x1084

Minden lánc csak annyira erős, mint a leggyengébb láncszem - tartja a mondás. Egyet értek vele, feltéve, ha nem vitatkozunk azon, mire használjuk a láncot... 

A mondás alkotója biztos nem olvasott személyiségfejlesztő könyveket. Nincs leggyengébb láncszem, csak kevésbé erős van, a többihez képest ;) Ilyen az úszás, ha a triatlon 3 számát vesszük. Másfél éve, hogy megtanultam úszni, és az elején (mint minden sportban), jól haladtam, gyorsan. Sose élveztem annyira a versenyeken, de mindig odaálltam. 

Ez a szezon elszenvedett 4 hónap kihagyást, de még így is bátorkodom remélni, hogy fogok javulni. A héten sokat úszom, ma volt a második edzés. Tegnap sprintek és sok hát volt. Ma bemelegítés után 15x200m volt tenyérellenállással, lábgumival és bólyával. Szeretem az ilyet, mert kemény edzésnek tűnik, és kemény ember keménykedni szeret :) Ez már csak így van...

A bemelegítés 8x25m gyors/25m hát volt. Utána jött a fal :) Kicsit hamar. Meglepetésként ért, hogy izomlázam volt a tegnapitól. Emlékszem, hogy amikor a harmadik körre indultam, azt gondoltam - "na már csak 12 .. te jó ég, 12 önmagában is too much". Így kell felspanolás helyett demotiválni magam úszás közben :) Nincs jelentősége, a feladatot mindig meg kell csinálni, ezért vettük meg a jegyet, és nem a csajokat lesni a medence széléről, befeszített hasizmokkal. Ki is tépné a kicsi szememet valaki, ha ezt tenném :) 

Eleinte 3:55-ös 200m-eket úsztam, majd az 5. körtől ez felment 3:44 és 3:41 közé. Örültem, mindig jobban megy a közepe-vége. De hogy a 15. körre hogy elfáradtam... be sem merem vallani. Az első 100m szinte mindig 1:52 lett. Örülnék ennek az Ironman 70.3-on vagy az Ironman-en is. Előbbin 6, utóbbin 10 percet javítanék. De jó lenne... most erre gyúrok. Sokat számít az is, hogy mostmár jobban ki merem hajtani magam. Nem feltétlenül kell gyorsulni ahhoz, hogy jobb időt menjek. Vicces :)

A mondanivalóm lényege az lett volna, hogy ne hagyjátok ki azt az edzést, ami nem megy jól, mert éppen azt kell addig csinálni, amíg meg nem szeretitek. Nekem ez a taktikám.

Kevésbé szeretek háton úszni, és nem is tudok igazán, mégis örülök, ha sokat kell. Mindenben jónak kell lenni srácok! (és a srácok alatt most a lányokat is beleértem, kezitcsókolom).

A bejegyzés trackback címe:

https://finisher.blog.hu/api/trackback/id/tr846167734

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása