Sport, élet, egészség, család, munka, tech

FINISHER blog

FINISHER blog

IRONMAN 70.3 Budapest után pár nappal

2014. augusztus 27. - ironman

Köszönöm, remekül!

Photo 2014.08.26. 19 21 43.jpg

Pontosan 4 nap telt el a verseny óta és be vagyok sózva. Igyekszem fokozatosan edzeni, és minél hamarabb regenerálódni. Tegnap futottam 5km-t, nagyon jól esett, könnyű volt, szálltam, mint a lepke, halkan, puhán és csendben a patak körül háromszor. 

Sosem tudok kiigazodni magamon, de legalább nem unalmas. Most rákattantam újra az erősítő edzésekre, mint a TRX. Le is mentünk a ház mögötti játszótérre és egy spontán alakult remek edzést kerekedett belőle. 

Most azt találtam ki, hogy nevezek Kenesére 70.3 távra (ezt már meg is tettem, de még fizetni kell). A bökkenő csak az, hogy másnap lesz a Wizz Air (tavaly Nike) Félmaraton, amit az én kedvesemmel együtt fogok végig futni, mert megígértem, de ha megígértem, akkor nincs kiút. Erősen gondolkodom, szeretnék még egy utolsót versenyezni idén, nem kell egyéni időcsúcs, se semmi, csak menni még egyet a szezon vége előtt. Nagyon menni pedig ott lesz a Balaton Félmaraton novemberben.

Photo 2014.08.27. 19 24 30_1.jpgVan még pár napom eldönteni, nem akarom elsietni, mert mindennél fontosabb most, hogy a párom felkészülését a félmaratonra semmi sem zavarja meg, és ott lehessek vele a teljesítésnél. Addig is a TRX-en le tudom vezetni minden fölös energiám, és a tervek szerint le fogok járni a játszótérre vele.

Photo 2014.08.27. 19 22 18.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://finisher.blog.hu/api/trackback/id/tr906643259

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása