Sport, élet, egészség, család, munka, tech

FINISHER blog

FINISHER blog

Heti rovat - 2. hét

2017. január 16. - hogyannevaljel

 Kedd 

Mai feldat, reggeli görgőzés. 1 óra görgőzés volt a feladat, benne 10x1 perc egylábazás, és 3x6 perc keményebb (persze pihe-nőkkel). Sokkal jobb érzés úgy bemenni dolgozni, hogy reggel már megcsináltam az edzést, vagy legalább az egyiket. Csökkent a nyomás rajtam egész nap. És ez jó!

Esett a hó is. Meglepett, mert én már tavaszváró üzemmódban ketyegek. Tudom, hogy még messze van, de nem is a közelsége miatt szoktam várni a tavaszt, hanem a tulajdonságai miatt. 

img_3090.jpg

Így nyomulok minden reggel munkába, fixivel (2,2 km)

Este 40 perc core edzés (has és mély hátizmok). Ezzel általában nincs gondom azóta, hogy felfogtam, hogy mennyire fontos a stabilizáló izmoknak a megerősítése. Szinte mindenhez kell, szinte mindenbe segít. Eddig jó vagyok. Most az elsődleges cél, egy teljesen zöld hét. Mit jelent ez? Azt, hogy a TrainingPeks-ben minden nekem megírt feladat zöld lesz a hét végére.

 Szerda 

Úszással indult a reggel. Ma is nehezen keltem, kicsit csúszva indultam edzeni, de elmentem. Most a szokásos felállás volt. Bár nehéz elindulni, de közben és utána olyan jó. Ezen majd javítanom kell, hogy ne 10-re érjek be, mert (1) nem akarok tovább maradni, (2) jobban szeretek legalább 9-re beérni.

img_3113.jpg

zöld

Ma este megyek a Buddhista Misszióba, meditációs gyakorlatra az egyik barátommal. Ez is motivált a reggeli úszásra :) Megvolt a meditació :)

 Csütörtök 

Azthiszem a mai reggelt kimaxoltam. Amikor megláttam, hogy esett a hó (a Snapchaten, hol mashol), bringa helyett futócipőt fogtam, és elfutottam úszni. CTS Pályateszt volt ma is. Sajnos az utolsó teszt óta (4 hét) csak kétszer úsztam. Egyszer még azon a héten, másszor meg tegnap. Nem adtam magamnak sok esélyt arra, hogy jobbat ússzak, és nem is sikerült. A 400 méter 15 mp-el, a 100 méter pedig 3 mp-el lett rosszabb most. 

screen_shot_2017-01-12_at_13_19_42.png

Jó ez a nap eddig. Ma haza megyek, es lazulni fogok este.

 Péntek 

Sima napom volt, eseménytelen, csak dolgoztam és a statisztikákat böngésztem, mert a tegnap esti bejegyzésem kiment az Indexre is. Este pedig 30 perc futás várt, laza, mert holnap egy hosszabb felmérő lenne, de úgy érzem, hogy a jelenlegi időjárás miatt kétséges, hogy tudom majd bikából futni kint, hamar felnyalnám a latyakos havat.

Reggel készült kép

screen_shot_2017-01-14_at_21_38_37.png 

 Szombat 

14 km futás hóban. 

Holnapra pihenőnapot kaptam, de ez még közel sem biztos. 

screen_shot_2017-01-14_at_21_37_50.png

 Vasárnap 

Csak pihi. Sikerült a zöld hét, minden edzést megcsináltam.

A bejegyzés trackback címe:

https://finisher.blog.hu/api/trackback/id/tr1812116693

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása