Sport, élet, egészség, család, munka, tech

FINISHER blog

FINISHER blog

Indul a szezon

2015. május 13. - ironman

Úgy értem, a triatlonos szezon. Voltam már idén kerékpáros versenyen Tihanyban az V. félsziget kupán és voltam terepfélmaratonon a Vértesben, de triatlon verseny még nem volt. Most viszont lesz kettő is egy hónapon belül, ráadásul a kettő között (nagyon bátran..) beneveztem a SALOMON Ultra-Trail® HUNGARY 52 távjára is. Nem vagyok túl magabiztos, de mindegyiket nagyon várom már. Úgy érzem, hogy idén is elég későn, február elejétől kezdtem a felkészüléseket, de most legalább tisztességesen edzettem végig eddig 3,5 hónapot és kicsit a januárt. Ezalatt úsztam 70km-t, bikickiztem 2200km-t és futottam 450km-t, de a futás januártól számolva. Elégettem 120.000 kcalt összesen 180 óra edzés alatt. Soknak tűnhet, de nem az. Aki Ironman-re edz, tudja, de a tavalyi évhez képest több.

Össz edzéssel töltött km-ek:

2014 (km) 2015 (km)
Január 172 356
Február 236 395
Március 539 718
Április 890 1095

Sosem tartoztam azok közé, akik túl sokat edzenek, bár erről a barátnőm biztosan más véleménnyel volna. Igyekeztem gyűjteni a km-eket, amennyire időm és lehetőségem engedte. 

Tehát a feladat adott:

Szerintem gyönyörűen néz ki.

Ami terven van még

és a szokásos év végi futkározások, mint a Wizz Air vagy ai Interspar félmaraton

Ilyenkor már tűkön ülök, sokat gondolok a hétvégére, sokat gondolok az 52km terepfutásra. Próbálok nyugodt maradni, nem aggódni, és csak élvezni, mert amint vége lesz tudom, hogy máris szeretném visszatekerni az időt mostanra, amikor még csokizok mindentől :)

A bejegyzés trackback címe:

https://finisher.blog.hu/api/trackback/id/tr357456526

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása