Sport, élet, egészség, család, munka, tech

FINISHER blog

FINISHER blog

ENSPORT megállapodás

2016. december 01. - hogyannevaljel

deal.jpg

Hosszú napom volt, és tudom, hogy ez senkit nem érdekel. Éppen ezért, csak azt mesélem el, hogy munka után hol jártam. 

Egy kis történelem

Aki ismer, vagy aki egy ideje olvassa a blogom, tudja, hogy az első ironman versenyemre is Nándi készített fel. Egész pontosan, megtanított úszni, és futni is. 2012 óta dolgozunk együtt. Ismertem a céljait, láttam, hogyan halad feléjük, hogyan alapított céget, és növekedett, mint ENSPORT. Amikor időnk engedte, együtt ebédeltünk, sokat beszélgettünk, agyaltunk. Mindketten álmodozók vagyunk, ha mondhatom így, de kettőnk közül Nándi már éli az álmait. Jó és rémálmait egyaránt. Elég jól tudja, hogy mit akar, mert most pontosan azt csinálja, amiről már 4 éve is mesélt nekem.

Tavaly ősszel, amikor megint egy demotivált állapotomban, sokadik alkalommal léptem ki, egy évig egyedül edzettem. Akkoriban indította a céget, és nekem rossz volt, úgy éreztem, hogy elárultak, és mostmár csak egy vagyok a sok közül. - Hoppá, ezt most itt fogja először olvasni :)

Csak azért nem mentem vissza hamarabb az ENSPORT-hoz, mert szégyelltem a pofám. Ekkorra legalább a harmadik alkalom volt, hogy eltűntem. Idén októberben viszont erőt vettem magamon, s mint félkomolyan, meghintettem, hogy - Mi lenne, ha.. esetleg.. tudod.. megint edzenenk együtt. Mint a régi szép időkben. Azt bevallom, hogy Nándihoz ragaszkodtam, mert Őt ismerem, és nincs kedvem megismerni mást. 

És most

Ma pedig kezet ráztunk, ami majd egy éves megállapodás pecsétje. Vállaltam, hogy rendszeresen írok nektek az ENSPORT-os életemről, cserébe szponzorált sportolóként létezem a szerződés hatályáig. Teljesen szabadon írok, nem fogják a fülembe súgni a szavakat, mielőtt valaki IQ-ból ezt rakná össze. Itt szabad sajtó volt, van, és lesz.

A megállapodás lényege pedig az, hogy kölcsönös előny származzon belőle. Nekem pénz marad a zsebemben (amit majd kivesz a barátnőm), Ti pedig drága olvasók, többet fogtok megtudni az ENSPORT-ról, a közös edzésekről, a hangulatról, arról, hogy Nándi és a többiek milyen edzők, és ne aggódjatok, mert megírok mindent, a szerződés megvéd ;) Nem adtam el a lelkem. Feketén, fehéren kapjátok az agyatokba az infókat, amikkel azt kezdtek, amit akartok.

Hogy érezzétek, én magam is kíváncsi vagyok, hogy miként fogom teljesíteni a köteleségem, hogy értékes, hasznos és igazi információkat tudok-e majd átadni nektek, és ezzel megállom a helyem. A munkámat Ti is segíthetitek a kérdéseitekkel, észrevételeitekkel, igényeitekkel, anyázásokkal. Nem lesz harag, kisujjeskü!

Friss infó!!

Ami megint csak nem fair, de a blog hitelességét, és információ frissességének hitelességét növeli, hogy itt mondom el, most először (közben gyorsan dobok egy email-t)... : 2017-es fő versenyem a BalatonMan Füred lesz, meghozzá, Iron táv-on. Aki nem tudná, 2015-ben, éppen ott, éppen ezen a távon adtam fel életem első versenyét. Meleg szívvel nem, de jól emlékszem a napra. Beletört a bicskám, itt az ideje, hogy revansot vegyek.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://finisher.blog.hu/api/trackback/id/tr8112013574

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása