Sport, élet, egészség, család, munka, tech

FINISHER blog

FINISHER blog

KÉT Ironman EGY évben

2017. január 20. - hogyannevaljel

A helyzet fokozódik, készül a versenynaptáram. Ha minden sikerül ebben az évben, akkor triatlonos pályafutásom legkeményebb éve lesz 2017. Emellett ugyan úgy helyt kell majd állnom a munkahelyemen is, és itthon is, mert nem csak az edzőm számít rám.

iron-man-2.jpg

Először is,

mivel idén Görögországba volt foglalva szállásunk, ezért nem tudtam volna menni Nagyatádra. Azt találtuk ki Nándival (az edző), hogy semmi gond, induljak Iron távon a BalatonMan-en (Balatonfüred). Hoppá, most látom, hogy Iron távon a dobogósok pénzdíjban is részesülnek... na de vissza ide. Az nagyon kemény verseny, és csak a legkeményebbek vállalják be itthon. Tavaly összesen 55 célbaérő volt. Respect a 6 Nőnek! Egyszer indultam ezen, de kifogott rajtam a viharos Balaton, és feladtam.

DE!

Úgy alakult, hogy lemondtam a nyaralást, és menni akarok Nagyatádra! Semmi gond, Nándi előtt nincs probléma. A válasza csak ennyi volt:

Támogatom Nagyatádot, de szerintem egy BM is belefér Neked!

Néha úgy érzem, hogy kicsit többet néz ki belőlem, mint én saját magamból. Belül egyszerre félek és örülök. Régóta vágyom arra, hogy egy évben teljesíthessek két teljes távot is. Ennek csupán az oka, hogy tudni akarom, képes vagyok-e rá.

2012_vs_2016.jpg

4 éve, lassan 5, hogy először Nagyatádon jártam, akkor váltóban. Sok minden történt azóta. Egyre több a rutin, az alázat, a sérülésmentes időszakok, a mentális hullámvasút, és még sorolhatnám. Már az első célbaérés után megfogalmazódott bennem, hogy több kell

Két féle cél lehet. Az egyik, hogy gyorsabban érj célba, a másik, hogy még hosszabb legyen a táv. Az Ironman-t már csak szorozni lehet. Számomra a legnagyobb kihívást nem az jelenti majd, hogy edzeni kell 5-7 órákat a bringán, vagy/és futni órákat. Ma már a pihenéssel sincs gondom. Már nem durran úgy el az agyam, mint régen. Az én mumusom az élet maga lesz.

Nagyatád

Tudom a dolgom Nagyatádon. 3,8 km úszás, 180 km kerékpár és 42,2 km futás, mindezt lehetőleg 10 órán belül. Van helyismeretem, nincs benne kemény emelkedő, de alattomos a szint, és körről-körre gyötör meg a bringa. Egyenletesen kell tekernem, és futnom egy jót, amilyet már régóta futnom kellett volna. Nagyon nehéz lesz elérni a 10 órát.

BalatonMan

Balatonfüreden a kerékpáron múlik majd szinte minden. Négyszer kell felkapaszkodni a Gellán. Majdnem 2000 m szintemelkedés összesen. Ez nem kevés, még akkor sem, ha csak úgy edzeget az ember. Fogalmam sincs, hogy fogok futni ezek után 42 km-t, de ezért tetszik. Erre a versenyre még nem alakultak ki a célok, egyelőre azt tartom reálisnak, hogy a célbaérés, de ez még módosulhat túlélésre is. Ha ez is sikerülne, nagyon büszke leszek magamra. Ugyan már kétszer célbaértem itt féltávon, de nem összehasonlítható a teljes távval. 

Itt van a verseny 2016-os videója. 

Nándi, és vele az ENSPORT megad majd minden segítséget a felkészüléshez, hogy sikeresen teljesítsem a kitűzött célokat, amik valljuk be, eléggé emberfelettieknek tűnik. Nagyon fontos lesz, hogy sérülés mentesen tudjak készülni, jobban kell figyelnem arra, hogy mit eszek, és már most is sokkal több erősítést végzek, mint eddig. Mindezt munka és barátnő mellett, a lehető legnagyobb békében szeretném megoldani.

A bejegyzés trackback címe:

https://finisher.blog.hu/api/trackback/id/tr5112141911

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása