Sport, élet, egészség, család, munka, tech

FINISHER blog

FINISHER blog

Strava, egy jó feature

2013. augusztus 21. - ironman

Nagyon szeretem a Strava-ban, hogy a trackelt útvonalakkal akaratlanul is részt vesz a felhasználó "szakaszversenyekben". Több mint egy éve nem töltöttem fel tracket, de mivel jönnek újabb útvonalak, akad még, ahol én vagyok az első. Számtalan e-mail-t kapok, hogy elvették a győzelmem, és nem értettem honnan? Így jöttem rá ma, hogy újabb és újabb útnvonalakat készítenek.

Kicsit meghozta a kedvem, hogy újra trackeljem majd az edzéseket és feltöltsem. Jól néz ki na :)

A bejegyzés trackback címe:

https://finisher.blog.hu/api/trackback/id/tr455469987

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása