Sport, élet, egészség, család, munka, tech

FINISHER blog

FINISHER blog

Palóc triatlonról is lecsúsztam

2016. július 18. - ironman

paloc.jpg

Se Palóc triatlon se más mozgás nem volt a hétvégén. Péntek reggel megint beállt a nyakam, és még most is nagyon kellemetlen. 5. napja nem edzek, de inkább most történjen ez, mint Nagyatád előtt.

Idén már a sokadik versenyem marad el (UTH115, Tour de Gyömrő, Palóc..), és edzés szempontjából sem ideális év ez. Mindössze alig több mint 1,5 hónapja döntöttem el, hogy megyek Nagyatádra. 

Január

Januárban csak futottam (135 km), és úsztam (16 km) hétvégente. 

Február

Úszásnak vége is, bringának is (csak munkába járás). Februárban csak futásra edzettem, lett 300km, ebből 135 km terepfutás volt, mert elkezdtem készülni az UTH-ra és volt a Lajvér terep félmaraton is. Nagyon akartam azt a versenyt. Szombatonkent dupla balboa-t futottam, vasárnap meg ráfutottam 20 km-t síkon. Le is serültem a hónap végére, ami kb 2 hét volt...

Március

4 bringás edzés, ebből volt egy 102 km hosszú, a többi 50 km alatti. Futottam viszont futottam 225 km-t. Ebben venne van az 51 km-es VTM is, ami jól sikerült, 5:52-es átlag, és nem sérültem le. Itt azt gondoltam, hogy a futás sínen van. 

vtm_2.jpg

Április

700km bringa, amikor egy hétre lementem a Balatonra Krisz és barátaival. Ez nagyon jó volt, itt nem kellett volna abbahagyni a bringát. Futást is élveztem, ezzel a hónappal elindulhatott volna egy jo szezon. Futás 154 km, de tudom, hogy a bringa rovására.

Május

380 km bringa, aminek jó része nem érte el a 30 km-t sem. A két leghosszabb 85 km volt. Ebben a hónapban kezdtem el érezni, hogy baj van, sérült voltam megint, és már tudtam, hogy nem fogok tudni elindulni az UTH-n, egyszerűen nem éreztem felkészültnek magam 115 km lefutásához. Nem is voltam, ma is így látom. 97 km-t futottam ebben a hónapban. Ez a februári hetes adag..

Június

"Okosan" kitaláltam, hogy indulok Nagyatádon. Belecsaptam a lecsóba. 24km úszás, 1027 km bringa és bringa oltárán feláldozva a futás csak 83km. Azt hittem, ez jó döntés lesz, de most nem érzem magam olyan erősnek, mint áprilisban. 

Július

Eddig 5 km úszás, 520 km bringa és 40 km futás. Mostmár mindentől félek, így, hogy 5. napja edzeni sem tudok. Legjobban a futástól, pedig mennyire bíztam még áprilisban, hogy ezzel nem lesz baj, de egyszerűen elfáradnak a vádli izmaim 25 km után. Oké, mindkétszer 150 km-t tekertem előző nap, de úgy emlékszem, hogy ezzel nem volt gond 3 éve sem. 

Most várok, várom, hogy tudjak edzeni. Minden jó reményem elveszett, de azt állítom, hogy a szart is ki fogom magamból tekerni és futni Nagyatádon. Lesz, ami lesz. 

futi.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://finisher.blog.hu/api/trackback/id/tr658897822

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása