Sport, élet, egészség, család, munka, tech

FINISHER blog

FINISHER blog

Frissítés edzésen

2015. június 29. - ironman

Még csak 3 éve triatlonozom, de már tavaly is felmerült, hogy jó lenne nem csupán Balaton szelettel és vízzel edzeni. Versenyek előtti időszakban (hónapban) igyekeztem mindig venni valamilyen terméket, de ezek elég drágák általában, persze nem mindenkinek, tudom. Ha rendesen akarom csinálni, akkor vennem kell izo-t, és minimum energia szeleteket és géleket. De nem beszéltem az edzés utáni feltöltésről, amire szintén vannak termékek minden márkában. Ugyanakkor jó lenne, ha lenne egy olyan megoldás, ami olcsó, és többek számára elérhető, de mégis hasznosabb a víznél és a Balaton szeletnél együtt. 

Én a PowerBart használom, mert általában ez szokott lenni a versenyeken, amikre megyek (OrfűMAD, BalatonMan, Budapest Ironman 70.3, stb..). A Sponsertől is próbáltam már az izo-t, de azt alig tudtam meginni. Fonsot, hogy mi van benne, de talán ennyire fontos, hogy milyen az íze, hiszen ha van egy finomabb, de kevésbé ütős, akkor is azt választom, mert abból meg tudok inni másfél litert is egy óra alatt.

1_1.jpgS mivel a PowerBar nekem elég drága ahhoz, hogy egész évben azzal edzzek, eszembe jutott, hogy van a BioTechUSA-nak egy új terméke az Endurance. 1000ml-es kiszerelésben jön a Multi Hypotonic (Vitamins & Energy), 1 adag = 10ml = összesen: 100 adag. Én háromszor nyomok belőle egy kulacsba, ami 750ml. Vitathatatlan, hogy nincs benne annyi, mint a PowerBar-os Isoactive porban / adag, viszont, a PoweBar-t alig tudom meginni, főleg, amikor már 3-4 óra eltelt a bringán, és még meleg is a folyadék. Ellenben, az Endurance finom, nagyon eltalálták vele az ízlésem, és meg tudom inni bármikor. Sőt, többet is iszom, amióta ezt használom, a vizes kulacsba is ez kerül, és kevesebb, mint a felébe árban. 

Tehát, úgy öntöttem, hogy edzésre ez nekem tökéletes lesz, de versenyre biztos, hogy nem ezt választanám. Emellett ajánlom még edzésre a BioTech többi termékét is, vagy legalábbis a gélt, ami szintén szerényebb tartalomra, de finom, és kevesebb, mint fele annyiba kerül! Nagyjából 3 hete edzek ezzel, még sok van benne :)

Viszont, kedvet kaptam egyéb táplálékkiegészítőt is kipróbálni, olyat is, amik nem feltétlen az állóképességi sportolóknak feljesztettek ki, mint például a tejsavó fehérje. Úgy tervezem, hogy leginkább a keményebb, intenzív vagy nagyon hosszú edzések előtt/után fogok inni, kiegészítve a rendes táplálkozásom, ami hagy némi kívánnivalót maga után. Erről majd még később.

Végül, ez a bejegyzés nem csak triatlonistáknak szól, hanem bárkinek, aki legalább 1 órás edzést végez, legyen az úszás, kerékpár, futás vagy bármi :) 

A bejegyzés trackback címe:

https://finisher.blog.hu/api/trackback/id/tr437584156

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása